Wednesday, 24 September 2014

kecik hati kah aku? atau hatiku kah kecik ?


emm..lamanya tak hapdate.. soo busy dengan praktikum.. dah minggu ke 11 pun..tnggal lebih kurang 5 minggu ja lagi.. dah minggu hujung-hujung ni dah mula la pandai nak mengulat, nak mencilok nak menipu suma ada.. so dapatlah curik masa sikit nak bersenang lenang kat library ni kan.. sambil menung menung masa depan yang tak nampak cerah ni, mendung semacam ja tetiba teringat nak mengadu ke blog ni ha.. 

ekceli nak cakap, kita kecik hati..kecik hati ka? tak tau la..tacing..macam tu lah lebih kurang.. tacing sangat :(
tak tau nak cakap macam mana..bila orang yang rapat dengan kita, dah jauh dengan kita.. layan pun lebih kurang.. betul betul buat hati ni tersentuh sangat..macam tisu plak dah..tup tup tup.....
H.I.L.A.N.G



No comments:

Post a Comment