Sunday, 8 December 2013

meniti hari


lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak merapu kat sini. ini boleh menggambarkan betapa maton sangat sibuk sem ni. sekarang dh minggu ke 12, esemen maton masih tak menjadi. ntah bilanya nak submit tak tiiauuuww.. back to the point, ekceli aku tengah meniti hari nak balik study week.. tak sabaq nak study *konon*.. sapa pecaya sila hentak kepala ke dinding.. dak laaaa.. macam besa la homesick satu hal, paihtu my best friends nk tunang cuti ni..wehooo..tak sabaq nak tengok minah gangster tu kena sarung cincin. haha. lepaih tu acik dah buat list aktiviti family sepanjang aku cuti ni.. amboi la acik, dia ingat aku cuti deepavali ka apa.. study week la acik, study week! haha.. 

kemain duk meniti hari, yang esemen tak siap tak reti-reti plak nak menitinya maton oi.. besa la dh nama pun maton.. nanti sapa-sapa dapat anak elakkan letak nama maton takut jd perangai pemalas serupa ini..comey ikut maton tak pa aa.. haha.. apa ntah aku merapu pagi ni.. bila serabut dalam otak ni tak dapat nak dirungkaikan, jadi gini lah. nak menulis untuk meluah tapi nk diluahkan tu pun jd masalah jugak. tak tau nak habaq lagu mana.. eh tapi bangga sat sebab ada orang rindukan blog i..hihihi.. tak sangka blog tempat aku mencarut ni pon ada jugak insan-insan berhati mulia nak membaca ye. haa baca lah baca sampai muntah!

dari semalam perut ni tak diisi, hari ni pun aku xplan nak makan.. bila tak mood, selera makan pon tak dak la gamaknya kan.. maybe sbb tu kot orang hat duk putuih cinta tu boleh jadi kuquih sbb hilang selera makan.. kankan.. *tetiba* lari topik.. hahah.. eleh, macam maton tak penah putuih cinta kan..haha..ok la tak tau dah nak merapu apa..nanti ada kelapangan, maton akan merapu lagi di sini ya wahai rakyat jelata.. sila jaga diri ok? lap u veli seterong.. mmuah!

No comments:

Post a Comment