Wednesday, 11 September 2013

kfc! selamat hari raya! selamat hari tua! sem baru!


di kesempatan ini saya ingin meminta maap buat sesiapa yang merindui saya sepanjang kehilangan saya selama beberapa bulan ini *bajet* kikiki.. ada tak orang rindu kitee aaa.?  sungguh pantas masa berlalu, tak teqasa cuti 2 bulan lebih tu. sobs sobs.. btw banyak sangat benda yang terjadi sepanjang 2 blan lebih ni.. tak larat pulak nak menaip, xsedap badan asa.. so i ringkas kan nah nah..

cuti sem kali ni, i keja kfc uoollss.. haa dengaq mmg macam bes tapi punya la penat habaq hang! hilang 3 kg badan aku cenggini.. tapi pengalaman tu paling berharga la dapat pulak kenal dgn kwn2 baru kan kan.. yang tak besnya haqi qaya pun i keja tau :( sobs sobs..  mmg hilang la nikmat raya aku tau ni.. gaji pun ciput ja, tolak beli enset baru g tinggal la bapa kupang lagi nak hidup..





lepas tu, 7 sept lepas adalah hari ulang tahun i yang ke 22.. waahh maton dh tua tapi mantain cute mcm budak form3 kan.. yang paling best ttg besday aku taun ni, bila aku sambut dengan anak sedara kesayangan aku..hehe.. adriana sofia yang super comel.. so disebabkn ni hari jadi sofia yang pertama keluarga aku buat kenduri kesyukuran yang lebih sikit lah kan.. acik aku plak buat suprise la konon letak nama aku sekali atas kek dgn sofia..tp mmg i terharu pon..hahaha
















abeh penat dengan semua tu esok pagi tros aku bertolak balik ke penjara upsi ni.. bermula lah kisah sedih aku untuk sem ni.. nantikan pulak ye ceqita2 sedih yang bakal menyusul.. :(


2 comments: