Sunday, 26 May 2013

Program Kesedaran Beladiri & Sukan

dah berlansung dah seminar ni semalam.. disebabkan aku ambik subjek takwando, so wajib la untuk aku pi seminar ni. mula-mula aku memang tak mau pi.. dengan kena bayaq lagi ambik masa hujung mnggu aku lagi..memang tak mau la. tengok2 pengarah program cakap seminar ni melibatkan 30 markah..hah? ternganga aku.. bukan apa bila sebut seminar seminar tu aku duk bayang dah mesti ianya ceramah yang membosankan..memang tak mau la.. tapi dh main dengan 30 markah aku nak cakap apa lagi.. kira rela paksa aa nih..


tetapi sangkaan aku meleset jauh baq hang..gila best seminar ni.. bukan duk dengaq ceramah ja tapi kami berlatih buat aksi..cewah aksi la sangat..hahha..penceramah pon hensem! Grand Master Dr Alif Aiman Abdullah.. pergghhh memang hebat la beliau ni..baca biodata dia saja dah bapa banyak gelaran dia, anugerah, sumbangan dan macam-macam lagi la.. lagi pulak dia ni memang pandai menarik perhatian pelajar-pelajar.. kira tak bosan la.. awai2 tu aku takut jugak tengok muka kelat dia.. eh, tak lupa juga pembantu dia HASSAN..hahha..ensem jugak..selalu jadi mangsa untuk tunjuk contoh.. Hassan ni orang belah2 mesir sana nuh

nani, fas, aku dan zimah

ni la Dr Alif Aiman Abdullah :)

bersama adik adik comel ni.. *kakak2 pun comel..hikhik

poyo memasing..haha

takut dak.. haha

aku letak gambaq ni dalam fb semalam, pakat pakat duk kutuk aku..kuqang asam!



okey sila layan video aku dengan nani nih.. hahah


kesedaran seni mempertahankan diri ni penting wooo walaupun zaman skrg kita ada polis, rakan cop semua benda alah tu lah.. kita tetap kena sediakan diri dengan ilmu-ilmu nih.. aku dgn kawan-kawan aku ingt memang nak teruskan pon tkwando ni. tengok la macam mana nanti..kekangan masa tu la masalah..okey..adiooss



No comments:

Post a Comment