Tuesday, 7 May 2013

pahit di awal, manis menanti di hujung


badan terasa lemah, otak pun sama. mental fizikal tak boleh berfungsi dengan baik.. emosi tak stabil..sangat sensitif..banyak sangat dugaan yang datang.. gagahkan jugak hati ni terima sebab aku tahu Allah tak kan uji aku melebihi kemampuan aku..

kadang-kadang terasa sedih,lemah, tak berdaya.. tak ada tempat mengadu selain Dia.. mujur jugak ada dari tak ada lansung.. aku mohon pada Mu, janganlah Kau tarik nikmat agama ini walau apapun keadaan yang berlaku ya Allah. ingatkan aku kala aku leka..leka dengan duniawi..persinggahan sementara yang penuh dengan godaan maha hebat.. yang aku jugak sesekali tewas.. bukan sesekali tapi berkali kali..malu..

aku mohon kekuatan..kekuatan semangat untuk aku tempuh smester ni yang aku kira semester paling banyak menguji, mencabar dan berjaya membuatkan aku membazirkan air mata.. tinggal lebih kurang sebulan lebih lagi untuk tamat segalanya.. tak sabar nak bercuti bersama keluarga tenangkan fikiran..

p/s : bagi manusia yang selalu mengganggu aku, tolong pergi jauh jauh..jangan serabutkan aku..tolong faham bahasa.. kesabaran aku ada had. bila masa aku bercakap mnggunakan kekerasan itu tandanya mohon faham sendiri

selamat malam

No comments:

Post a Comment