Sunday, 19 May 2013

Dinner KASIH, Upsi 2013

penaattttttttttttttttttttttttttttttttttttt.. lega nya bila dh selesai beberapa program minggu ni.. boleh lah aku nak fokus kepada esemen yang duk merayu supaya siapkan dia cepat!. aku nak kongsi beberapa gambaq masa dinner baru baru ni.. semua gambaq ni dalam enset farah. aku malas nak pi ambik kat len.. so memang penuh muka kami kami sahaja..peace!
acc tema bagi dinner ni ialah colour blocking.. memang best tema ni sebab dia menaikkan susasana majlis yang agak suram disebabkan tempat yang terhad. tima kasih kepada yang empunya idea. kihkihkih

farah dan zaff
lawa gila baju farah ni.. zaff pun sama.. semaaattt baq hang! hahaha.. sweet tak mereka? oh no jangan salah faham mereka hanya kawan.. kawan baik uooollsss.. mungkin hati zaff telah berpunya namun farah masih single.. so berminat? sila pm.. hahah


aku yang ambik gambaq ni.. comey kot farah posing gini.. aku siap suruh farah buat DP lagi.. dan ya memang beliau buat.. hehehhe




okeh, ni ialah cik fai iaitu tutor di jabatan aku.. cik fai ni memang terbaik.. aku tak penah jumpa oqang yang sabaq, ringan tulang macam ni. u know what, dia ni bila kita bercakap dengan dia, dia sebolehnya akan mudahkan kita. tak kiqa la sebesaq mana pon masalah yang kita bagi atas kepala dia, she always smile! amazing! hahaha.. dan satu sikap dia yang aku sedang belajar juga ialah untuk menjadi sabar.. cik fai selalu cakap sabar sabar sabar.. hehehe.. inshaAllah akan diusahakan!






sayangnya nisah tak dak.. sebab dia dah janji dengan kawan dia nak pi keyel.. last2 tak jadi pi pon.. sobs3.. alangkah bagusnya kalau nisah ada sekali time ni.. tak lengkap geng kosong ni!

nani dan nizam.. depa ni selalu jeles aku dengan poji.. hahaha


untung lah nizam diapit oleh awek cun..kihkihkih






atoto... kawan kawan aku hat comey blaka.. apayah lagi kalau hat yang ambik gambaq pon lagi comey kan kan kan kan



aah sudah aku nak sambung buat esemen dr b!




No comments:

Post a Comment