Sunday, 21 April 2013

Keja gila!



salam berhujung minggu..! alhamdulillah aku dh selesai buat 1st sesi kaunseling tadi dengan klien yang sangat senang berurusan.. walaupun time mcam tak cukup ja tapi lantaklah dh nama pun 1st sesi kan.. 
aku nak cita keja gila yang aku buat jumaat lepas.. *tak dak la gila mana*
jumaat lepas aku dengan classmate aku yang kesemuanya 6 orang kena pegi muzium negara untuk esemen group kami.. acc sedih sebenaqnya macam-macam jadi kat aku bermula dari pagi nak pi ktm smpai la selesai tugasan kami kat sana. bila dh selesai suma pakat nak jalan dengan kawan masing-masing.. memang aku sensorang lah ceqita dia.. aku pon buat keputusan last minit aku nak pi upm, tak mau balik. sementara nak sampai upm pun macam-macam hal la aku ni.. aku bukannya qeti nek lrt ka komuter ka dan sebagainya la.. so aku tekadkan hati jugak aku nak p upm macam na pon.

sebabnya kalau aku balik upsi pon bukannya aku wat esemen..duk tenung esemen tu ada la..dan kemudian mula nk stress meroyan bagai..*perangai*
so sampai ja dekat ktm serdang tu aku tunggu dalam 10 minit ke 15 kot, mmber aku ezzy pon berlari lari anak ke aku..cuak gila muka ezzy..haha..sian dia kalot kalot cari orang yang boleh drive kawasan serdang tu.. nadia pon ada, keta pakwe nadia kot tak silap aku ezzy gtau..
pertama kali jejakkan kaki ke upm, siyes suasana upm memang best, mendamaikan! aku suka aku suka! macam nak tukaq pi upm ja, tp aku tak layak..haha.

sampai ja bilik ezzy, aku salin baju tquih lena..men dengan hujan lebat plak time tu.yihuuu..best sgt.. pastu asaq aku jaga, aku msej kawan aku kat ukm tu sbb dia ajak jumpa..so aku pi mandi manda kemudia keluaq dengan kawan ukm tu..keluaq pi makan ja tapi hilang stress aku dapat gelak2 dengan beliau..sememangnya beliau kawan yang baik..
malam plak aku layan running man dengan ezyy..padahai aku tak penah tengok pon seblom ni..pastu tidoq awai..esoknya aku siap2 nak balik..aku takmau balik lewat sangat nanti letih..so kawan aku hantaq sampai ktm..alhamdulillah la aku selamat sampai bumi upsi.
pengalaman yang aku takkan lupakan..tengss to ezzy sbb sudi layan aku..*ezzy tak sihat time tu*

No comments:

Post a Comment