Monday, 11 March 2013

nak gosip


salam sejahtera..
hahaha..over plak nk skema bagai. ekceli i nak kena buat esemen esei ni ha..lecey betoi la esei esei ni..esei sejarah lagi, dadah lagi..memang butui butui buat i streess tau. tapi i tak mau stress ini semua sebab nanti kulit muka i kedut dua puloh ribu enam belas juta. sia sia la i pakai masker la, bedak sejuk la, teluq ayam pun i bantai. ni pengaruh nani dan sarah la ni.

tak pa tak pa sebab i bukan nak ceqita pasai tu, i nak ceqita sbtu dan ahad lepas i pi keyel..hewhew. i sampai keyel kawan i mai ambik pastu jalan jalan sat dengan beliau, i tros pi UM. dah lama sangat dah tak jumpa dua orang buah hati pengarang jantung i ni, paim :) pastu lagi sorang ni ezzy, dia di UPM. so kami jnji nk jumpa esoknya di masjid jamek.. rindu baq hang kat manusia berdua ni.

daqi kiri aku, ezzy dan paim.. ni masa kami form6 nak pi lawatan ke klantan trngganu tak silap.muka memang usah dikata la.mcm budak2. hahaha
so hari ahad tu aku keluaq dengan paim awai jugak la dh mek ezzy soh kuaq awai.. alih alih beliau yang lambat. ezzy bawak kawan sorang, nadia namanya.orang kedah jugak.. adik azali azlan katanya menurut ezzy, aku tak tau ezzy bohong ka apa. sbb muka ezzy mmg susah nak caya..so automatik aku dh dapat kawan baqu, senang masuk nadia ni..so berjalanlah kami ke sana ke mari.hewhewhewh


hat baju oren tu la nadia,paim dan aku :)



ni la sahabat aku susah senang zaman sekolah dulu.
insha Allah sampai bila bila :')



 ni nadia, kawa baru titew :)




ok ini poyo sangat nk jugak gmbaq dekat situ sensorang



i love u! hihihi


p/s : ezzy mintak aku war war kan bahawasanya beliau comel..emm serba salah aku..tak buat, kawan..dh buat berdosa sebab meniupu. hahahahah

No comments:

Post a Comment