Monday, 18 March 2013

homesick tahap icu!

selamat tengah hari dan salam petang yang indah.. hatiku gumbira sangat sebab apa, aku baru balik kampung woo... disebabkan homesick aku ni masih menghantui diri biarpun umuq sudah mencecah 22 tahun, aku nekad ponteng dua kelas pada hari sabtu lepaiihh.. ganas kan i?
macam besa la kawan aku hat homesick sesama ni memang tak dak oqang len dah melainkan nani dan nisah..kami ja hat selalu buat pala balik kampung ponteng kelas.. nak buat cemana...hati ni merindui family :( hewhewhew
so kamis malam kami berangkat pulang dengan senang hatinya.. sampai2, train delay pulak dak.. so aktiviti kami isi masa lapang, nisah bawak keluaq tab dia, maka jadilah kami serupa kanak-kanak dapat cekelat. tak peduli dah orang keliling, syok sendiri tangkap gambaq masing-masing. haha.. ekceli nak tunjuk ke sarah supaya beliau jeles kerana tidak mengikuti kami pulang ke kampung..*harap2 dia jeles la*














sangatlah poyo.. eh suka hati lah. hahah..balik ni memang aku gomoi sofia puaih puaih..geram gila tengok dia.. dia pon geran tengok aku..eh? 

aku la ikat rambut dia tu. hahhaha

sesungguhnya aku dah mula menghitung hari nak balik kampung semula... kan bes kalau upsi belakang umah aku ja :'(


No comments:

Post a Comment