Sunday, 3 March 2013

hai :)

lamanya tak update blog kan. busy sikit kot.kot ja? ntah la. maybe tak dak mood nak menaip. hari ni 3/3/2013. kejap ja dah masuk bulan ke 3 dalam taun baru ni.sedaq tak sedaq cepat sangat masa berlalu kan? eh tapi sebelom tu aku nak wish selamat hari tua pada kawan aku. kawan sepermainan sedari kecik lagi. banyak suka duka aku dengan dia. so aku nak ucapkan selamat hari jadi kawan, Norliyna Darwina Bt Shahrom yang ke 22 tahun. semoga Allah memberkati umuq yang dia berikan, limpahkan hang dengan kasih sayangNya dan juga bertemu jodoh cepat. hehehe. *gedik* dan juga semoga hang akan bertambah comel seperti aku.
besday gurl :)
ekceli hati aku sejak dua menjak ni tak sedap sikit. ntah apa yang ada dalam otak aku ni, buat aku tak senang hati. setiap masa aku rasa sedih, risau tak tentu sebab. what happen ekceli? rindu family? hat tu mmg la 24 jam aku rindukan family aku.. dh tua pun duk homesick lagi.. agak2 nanti kalau aku dah kawen duk homesick ke family lagi dak? buruknyerrrr kalau dah kawen pon nk perangai begitu. haha..
ramai kawan2 aku dh selamat mendirikan masjid..aku? jangan ditanya, emo nanti. hahaha. so kepada kawan2 di luaq sana yang dah selamat atau otw nak selamat buat masjid, aku doakan yang terbaik untuk hampa nah. *mohon doakan aku jugak* kahkahkah
sweet tengok nana dgn pakwe beliau. cepat kawen weh :)
dah macam entry sweet sweet gitu kan? so aku nak tujukan lagu ni khas buat mereka2 di luaq sana yang sedang berbahagia bersama pasangan masing-masing.. dan jugak kepada sahabat i Sarah yang sedang berbahagia dengan hubungan yang dah lama terjalin. semoga kekal aku ucapkan! walaupun hampa dua memang lawak kadang2. hahah.. aku? aku lambat lagi.. hero aku pun tak muncul lagi :doakan aku jugak kawan kawan :')

No comments:

Post a Comment