Monday, 18 March 2013

homesick tahap icu!

selamat tengah hari dan salam petang yang indah.. hatiku gumbira sangat sebab apa, aku baru balik kampung woo... disebabkan homesick aku ni masih menghantui diri biarpun umuq sudah mencecah 22 tahun, aku nekad ponteng dua kelas pada hari sabtu lepaiihh.. ganas kan i?
macam besa la kawan aku hat homesick sesama ni memang tak dak oqang len dah melainkan nani dan nisah..kami ja hat selalu buat pala balik kampung ponteng kelas.. nak buat cemana...hati ni merindui family :( hewhewhew
so kamis malam kami berangkat pulang dengan senang hatinya.. sampai2, train delay pulak dak.. so aktiviti kami isi masa lapang, nisah bawak keluaq tab dia, maka jadilah kami serupa kanak-kanak dapat cekelat. tak peduli dah orang keliling, syok sendiri tangkap gambaq masing-masing. haha.. ekceli nak tunjuk ke sarah supaya beliau jeles kerana tidak mengikuti kami pulang ke kampung..*harap2 dia jeles la*














sangatlah poyo.. eh suka hati lah. hahah..balik ni memang aku gomoi sofia puaih puaih..geram gila tengok dia.. dia pon geran tengok aku..eh? 

aku la ikat rambut dia tu. hahhaha

sesungguhnya aku dah mula menghitung hari nak balik kampung semula... kan bes kalau upsi belakang umah aku ja :'(


Monday, 11 March 2013

nak gosip


salam sejahtera..
hahaha..over plak nk skema bagai. ekceli i nak kena buat esemen esei ni ha..lecey betoi la esei esei ni..esei sejarah lagi, dadah lagi..memang butui butui buat i streess tau. tapi i tak mau stress ini semua sebab nanti kulit muka i kedut dua puloh ribu enam belas juta. sia sia la i pakai masker la, bedak sejuk la, teluq ayam pun i bantai. ni pengaruh nani dan sarah la ni.

tak pa tak pa sebab i bukan nak ceqita pasai tu, i nak ceqita sbtu dan ahad lepas i pi keyel..hewhew. i sampai keyel kawan i mai ambik pastu jalan jalan sat dengan beliau, i tros pi UM. dah lama sangat dah tak jumpa dua orang buah hati pengarang jantung i ni, paim :) pastu lagi sorang ni ezzy, dia di UPM. so kami jnji nk jumpa esoknya di masjid jamek.. rindu baq hang kat manusia berdua ni.

daqi kiri aku, ezzy dan paim.. ni masa kami form6 nak pi lawatan ke klantan trngganu tak silap.muka memang usah dikata la.mcm budak2. hahaha
so hari ahad tu aku keluaq dengan paim awai jugak la dh mek ezzy soh kuaq awai.. alih alih beliau yang lambat. ezzy bawak kawan sorang, nadia namanya.orang kedah jugak.. adik azali azlan katanya menurut ezzy, aku tak tau ezzy bohong ka apa. sbb muka ezzy mmg susah nak caya..so automatik aku dh dapat kawan baqu, senang masuk nadia ni..so berjalanlah kami ke sana ke mari.hewhewhewh


hat baju oren tu la nadia,paim dan aku :)



ni la sahabat aku susah senang zaman sekolah dulu.
insha Allah sampai bila bila :')



 ni nadia, kawa baru titew :)




ok ini poyo sangat nk jugak gmbaq dekat situ sensorang



i love u! hihihi


p/s : ezzy mintak aku war war kan bahawasanya beliau comel..emm serba salah aku..tak buat, kawan..dh buat berdosa sebab meniupu. hahahahah

Sunday, 3 March 2013

hai :)

lamanya tak update blog kan. busy sikit kot.kot ja? ntah la. maybe tak dak mood nak menaip. hari ni 3/3/2013. kejap ja dah masuk bulan ke 3 dalam taun baru ni.sedaq tak sedaq cepat sangat masa berlalu kan? eh tapi sebelom tu aku nak wish selamat hari tua pada kawan aku. kawan sepermainan sedari kecik lagi. banyak suka duka aku dengan dia. so aku nak ucapkan selamat hari jadi kawan, Norliyna Darwina Bt Shahrom yang ke 22 tahun. semoga Allah memberkati umuq yang dia berikan, limpahkan hang dengan kasih sayangNya dan juga bertemu jodoh cepat. hehehe. *gedik* dan juga semoga hang akan bertambah comel seperti aku.
besday gurl :)
ekceli hati aku sejak dua menjak ni tak sedap sikit. ntah apa yang ada dalam otak aku ni, buat aku tak senang hati. setiap masa aku rasa sedih, risau tak tentu sebab. what happen ekceli? rindu family? hat tu mmg la 24 jam aku rindukan family aku.. dh tua pun duk homesick lagi.. agak2 nanti kalau aku dah kawen duk homesick ke family lagi dak? buruknyerrrr kalau dah kawen pon nk perangai begitu. haha..
ramai kawan2 aku dh selamat mendirikan masjid..aku? jangan ditanya, emo nanti. hahaha. so kepada kawan2 di luaq sana yang dah selamat atau otw nak selamat buat masjid, aku doakan yang terbaik untuk hampa nah. *mohon doakan aku jugak* kahkahkah
sweet tengok nana dgn pakwe beliau. cepat kawen weh :)
dah macam entry sweet sweet gitu kan? so aku nak tujukan lagu ni khas buat mereka2 di luaq sana yang sedang berbahagia bersama pasangan masing-masing.. dan jugak kepada sahabat i Sarah yang sedang berbahagia dengan hubungan yang dah lama terjalin. semoga kekal aku ucapkan! walaupun hampa dua memang lawak kadang2. hahah.. aku? aku lambat lagi.. hero aku pun tak muncul lagi :doakan aku jugak kawan kawan :')