Sunday, 17 February 2013

perjalanan diteruskan

kejap sungguh masa berlalu.. qasa mcam baqu semalam duk bermanja-manja dengan family, tapi haqini dah terpacak di penjara upsi.. perasaan? haruuslahh terkilan, sedih, dan sebagainya yang berkaitan.. esok dah bermula kelas pertama untuk sesi sem 4, tahun kedua aku dalam pengajian ni :) kejap ja kan..
boleh tahan banyak jugak la azam aku untuk sem ini..terlaksana atau tidak tu suma belakang kira.. janji aku ada list untuk azam sem ni kan kan? di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat berbahagia kepada abang angkat aku dah isteri yang dah lansungkan majlis perkahwinan mereka pada CNY yang lalu.. aku jadi pengapit depa tau..wife abang yang mintak.. baik sangat wife dia :)
ni kenduri sebelah pompuan..biru :)

abang aku fail bab posing.haha

hampir 8 taun hbungan adik abg ni :) alhamdulillah

sebelah lelaki, pakai gaun plak.. teringin la ..hehe


sweet aih manusia berdua ni :)
cuti sem sebulan ja, macam macam dah jadi sepanjang cuti ni..penat..tapi enjoy..yeaahh, akan aku teruskan untuk melaksanakan azam baru nih.HAHAHA.. *tolong support* akhr sekali, kepada abang dan kak yani, semoga berbahagia ke akhir hayat dan dapat baby yang comel2 dan sihat belaka tau? :)

No comments:

Post a Comment