Tuesday, 5 February 2013

gumbira + sedih

sobb sobs sobs.. *lap hinguih* acc haqini aku nak post cita gumbira, tetapi alangkah kuciwanya daku mendapat berita kurang enak di siang hari tadi.. ni tengah kompius nak cita hat sedih ka hat gumbira.. dah ow som tadi so aku tolak tepi dulu cita sedih, ikut turn la sebab cita gumbira mai dulu..
semalam nani dengan sarah mai kulim ajak aku berfoya foya. plan last minit memang selalunya menjadik  la..sungguh.. so lebih kurang dalam pukul 2 macam tu kedua mereka pon sampai la ke rumah i. *gedik* tak dak menda sangat kat kulim ni, masa pon tak banyak kan sebab depa dua duk dekat padang serai dekat dah dengan sungai petani tu. so masa itu emas. kami lepak giant ja.
awai2 sampai serbu wayang dulu, nani dengan sarah nak tengok cita juvana..aku ikut ja tak kisah pon. sementara nak tunggu wayang mula, kami jalan2 dulu buang duit beli baju konon.aku mcam besa la tshirt ja aku qeti beli.haha.. lepas tengok wayang kami wat idea gila, masuk karoke..ok ok, maybe bagi orang lain karoke tu benda biasa dah.tapi tak bagi kami 3 oqang sebabnya ni ist time kami masuk! haha..
memang lawak la, kemain semangat nak nyanyi konon, last2 nak pilih lagu pun tak qeti..memang buang masa duk caqi lagu ja.last2 panggil kak kat kaunter tu tolong ajaq.hahaha..bila dah bolih nyanyi, sumpah sumbang suaqa soqang2! hahah..memang enjoy la..kami plan len kali tak mau tengok wayang lah, bek melalak ke karoke.haha..besss ooo..
lepas dah puas melalak tibalah masa mengisi perot.. kejap nak makan itu, kejap nak makan ini, aku soh makan angin ja senang.haha..last2 makan pizza la.senang,selesa dan sedap! haha






























 sekian dahulu lah, nak sambung berangan senyum senyum dengan zain min hoo.hahah..

1 comment:

  1. yuhuuuuu.orang jakun camtu la.haha.xpa2,kita dah terer dah.len kali cmfirm berjaya.haha.

    ReplyDelete