Saturday, 12 January 2013

sweet sour sem 3 :)


reaksi aku masa keluaq dewan tadi.


yeeahh..tamat sudah exam untuk semester 3. alhamdulillah. berjalan dengan lancaq.dan tunggu masa untuk dapat kan result nya pulak..adeh tu tak bes sikit nak dengaq.haha.. pejam celik pejam celik kejap ja dh berjaya aku tamat kan sem 3 ni. sem ni lah yang aku qasa pantas sangat waktunya berjalan. dan serentak itu jugak aku qasa aku semakin tua.sobs3. kalau ikut taun aku dah 22 dah taun ni. tapi kalau ikut bulan, aku still sweet 21st okey? *jeling..

macam tak bulih nak tima kenyataan pehal lu ni maton.wahaha.. ok ok dah.. back to the story. acc sem ni aku qasa best sangat sebab hubungan dengan kengkawan makin rapat. sapa lagi kalau bukan zimah,nisah,nani,farah n sarah.. kalau dalam kelas tu tambahan lagi jejaka kacak nih zaff,nizam and fauzi. kami ja dalam kelas tu yang selalu bersama sebabnya kami ja tak dak transport.kehkeh..tapi aku bahagia begini.siyes weh..makin sayang aku ke pakcik bus yang slalu lambat bawak bus.


farah, zimah, sarah, nisah

aku kekurangan gambaq sebenaqnya. aysyik letak gmbaq sama.
hahaha.

acc qamai cakap aku kembaq dengan nani. sama kah? haha
kadang2 sekali dengan sarah jd kembaq.haha

belum pun masuk sem 4, kami dah ada plan nak jenjalan nanti awai sem.sebabnya awai sem qeja tak banyak tapi pitih banyak lagi..wahaha..dengaq kata ada oqang nak sapot sewa keta..hewhewhew *merujuk kepada yang berkenaan. haha.. bila dah nak cuti sem, tak sabaq plak aku pikiaq na masuk sem 4. kejadah apa lah daku ini. ahh sudah.. harap harap plan menjadi.

tak kuqang jugak aktiviti aku cuti sem sebulan ni. jadik babysitter tuh wajib lah nak menjaga si sofia gebu tu.pastu aku contact jugak kekawan lama aku soh mai kulim jumpak aku.rindu..hehe.. mek sah pun ada ajak kuaq cuti ni nak survey blackbrry katanya. haha.dengan nani aku ada plan jugak qitu, tak tau la jadik ke tak. tengok lah cemana nanti..banyak sungguh aih.haha.

sofia tidoq mulut nganga! comei oo..haha
so doakan perjalanan aku pulang ke kampung esok dengan selamat lah hendaknya. hehe

6 comments:

  1. Replies
    1. yap.hari ni la last..hehe..bes sgt

      Delete
  2. wahh cantiknyaeeee...hehehe...sam 3....kos apa ko amekkk neee dan kat mana ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap dah abes sem 3..huhu..amik kaunseling di upsi :)

      Delete