Tuesday, 15 January 2013

setia hujung nyawa

weii.. drama yang tengah hot sekarang ni drama setia hujung nyawa kan kan..alahai, gua ni mmg susah nak lekat dengan mana mana drama ni. sebab gua jenis tak sabar..letih oo tunggu episod demi episod..tapi kan tapi kan last last sangkut jugak dengan drama setia hujung nyawa nih.drama yang diadaptasi dari novel.hewhew
hero dan heroin nyerrr
salah satu yang buatkan aku sangkut dengan drama ni tentulah heronya..hehe.. amar asyraf. omaigod. cayaq gua cayaq..senyuman dia buat hati aku tertawan.. aauuww..sampaikan aku mengiktiraf sendiri amar ni sebagai kekasih aku.wahaha...macam lah amar ni lalu ke aku...

wohoho..muka menggoda

sayang nya amar ni dah bertunang uoolls..kuciwa gilak daku..dan aku pasti jugak ramai lagi awek di luar sana yang turut sama kuciwa dengan aku..aahh tak sabaq pulak nak tunggu drama ni abeh..argghh..tekanan tahu tekanan? muehheheh..jumpa lagi..slamat malem

No comments:

Post a Comment