Saturday, 19 January 2013

rindu pada sedari sekalian

bila cuti mula la nak rindukan kolej,kelas, pakcik bus, makcik cafe dan sebagainya. bila dah masuk sem qeyau rindukan umah plak.aku pun tak faham dengan diri sendiri nih.wahaha. saja bosan bosan tadi aku belek gambaq yang ada dalam lappy ni.so terjumpa gmbaq aku bersama yang tersayang tengah berposing dalam kelas sebelum kelas mula..oh rindu nya! hhehhe.


























hampa lah kawan terbaaaaiikkkk dari ladang tahu??kehkehkeh.. :)
love uoollss

2 comments:

  1. comel tahap gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kawan2 hang.aahhahaha.rindu kamu jugak sayang.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. of cosssss lerr..kawan2 kita dh jangkit dengan kecomelan kita..hahhaha..mmuuahhhh! lap u

      Delete