Friday, 25 January 2013

quality time with my family


salam maulidur rasul, junjungan besar Nabi Muhammad saw :) semoga kita semua berada di bawah payung rahmatnya..hehe..mukadimah kite sangat lah "baik" sekali.. acc hari ni memang cuti umum bagi negeri kedah, so family gua seeeeeemua ada di rumah. dari pagi aku sibuk ke sana ke mari dengan acik. keluaq beli lauk lah, singgah tesco lah.. *buat2 sibuk!

lepas beli lauk tu dalam 12 tgh hari la, kami singgah umah akak aku yang sulong..pastu suami dia ajak kami berpicnic di tepi pantai petang kekg. sembang punya sembang abang ipaq aku suggest kami pi lepak pantai dekat depan Quens bays, penang. kira jadik ja la.. balik tu setel apa hat patut, rehat2 sat.. mak aku tak leh join demam teruk, batuk2 sampai soqa merdu dia tak kedengaran dah. ayah aku memang tak join lah, awai2 lagi dia keluaq jumpa kawannya. so yang join family akak aku hat sulong bersama suami dan 3 orang anak serta acik dan suami serta seorang baby comil macam gua. dan semestinya aku ja tak terbina family lagik.sobs3

lewat gak la kami bertolak, dalam 5:30 bertolak, sejam gak nak sampai kot. qamai oqang gila gila oqang haqini, memang meriah. so kami pilih port jauh sikit kira keluaq dari qb tu lah.. ada jugak oqang yang berpicnic disebelah kami.. siap bakaq bakaq ayam lagi woo..memang jeles aaa..haha.. syok sangat dapat luangkan masa dengan family. dah jadi budak budak balik aku ni bila terjebak dengan anak sedara aku suma..memang best.. :)


hafiz & daniel. anak akak aku yang sulong


siap nak pasang khemah untuk sofia :) jejaka dua orang tu abang ipaq gua
yang ni ain. anak kepada akak yang sulong :)
ni la acik aku, akak no 3 bersama puterinya, sofia :)
akak aku yang sulong rajin gila masak.dah aaa sedap!

acik bersama manusia kesayangan beliau.haha
jelessnyaa.. hahahha
kaki aku luka masa aku lari bila ketam ni ligan aku..demmmn
daniel memang suka kalau gmbaq aku tak elok!
lepas kenyang, jalan2 cari pasai
pakcik dan sofia, tapi pakcik selalu panggil manja ke sofia.
aku syak acik tahan napaih aaa..cover perot.hahah
model of the yearrrr..hakktuiihh
big family! :)
again :)
kak mas bersama suami, abang rafi. dan anak bongsu depa ain. hat kecik tu
sofia la menyibuk.hehe
mana ada jinjat ok?
over renyeh namanya


sampai ke malam :)
waahhh...bes sangat kena angin laut, tenang ja.. duk plan nanti nak pegi ke lain plak..picnic jugak.. apa apa hal pun kalau kita buat dengan family, akan menjadi sesuatu yang menyeronokkan. biaq la tak mewah pun, asalkan hubungan sesama ahli keluarga tu dapat erat..kan tu lagi penting. aku sayang sangat family aku. :')

No comments:

Post a Comment