Saturday, 5 January 2013

menyesal




Assalammualaikum wbt..

pagi uoollss.. pagi ni bangun ja dari tidoq aku melayan cita memburu rindu.. lepaihh geqam semalam tak bulih tengok line tenet mcm tett tett.. hampa besa tengok dak? aku syok tengok sbb aiman hakim belakon dengan jue aziz. dua dua aku minat wlaupun aiman tu kayu jugak la belakon. aku tgk sbb dia hensem ja pun..

bukan nak cita pasal movi tuh. aku nak cita pasal perasaan menyesal. haahh! nyesal kauu! apa yang aku tulis dalam setiap entry aku dalam blog ni semua base on myself. so kalau ada yang tak setuju, ambo mintak maap ler. aku ni selalu kadang kadang suka buat keputusan terburu buru tau. banyak la.. segan aku nak menulis ke sini. akibatnya, memang banyak hal la buat aku menyesal.. banyak sangat.

tu sebab aku banyak termenung. aku jarang meluah ke orang melainkan orang tanya. bukan apa, segan.kalau dah agak tak tahan sangat ya la aku luah ke kawan baik aku sorang dua. bila perasaan menyesal tu mai ja, aku selalu pikiaq patut tak aku patah balik. senang cakap tarik balik apa yang aku buat. aku tersepit sebenaqnya. nak jaga hati orang keliling. baqu aku sedaq aku ni sebenaqnya tak ready lagi untuk sesetengah perkara.

menyesal nyaaaa! haha..nyesal hoii..apakah apakah? hurmm.tarak pa maton tarak pa. u can do it! kehkehkeh..so point nyerr di sini wahai kawang kawang sebelum apa apa nak buat, pikiaq habeh habeh dulu nah.jangan lah menjadi seperti daku..sobs3. hahaha

3 comments:

  1. "follow your heart, but take your brain with you"

    u already found the answer anyway...:)

    ReplyDelete
  2. its soooooooooooooooo easy to say. kahkahkah...kan jojih kan? alahh jojih pun sama mesti kadang2 ikut hati jugak yer dak.. haahha

    ReplyDelete
  3. hahahahahahah!!!!! lalalala~~~

    ReplyDelete