Friday, 4 January 2013

Assalammualaikum wbt..

yaa yaa yaa.. baru semalam ja hapdate tapi pagi ni bulih lagi cuqi tulang nak hapdate. kehkeh..mood study duk seru tak sampai sampai pong.. choii, salahkan mood plak. padahai dah mmg pemalasssseesss.. semalam aku sakit kepalaa woo, so tidoq pon tak lena asyik jaga ja. pagi ni bangun tequihh mandi lelama sikit, biaq segaq. alhamdulillah dh kureng sikit. bukan apa, aku tak mau ajaq amalkan duk makan panadol ja. suma sedia maklum kan amalan tersebut amat lah buruk kerana apa, kerana ia memudaratkan badan kita. tudiieee ayat..

haa kali ni aku ada beberapa la list lagu yang bagi aku agak best..eh bukan agak dah memang best..jenih aku ni kalau suka satu satu lagu tu aku akan dengaq sampai bosan. haa mungkin lagu lagu ni agak lama kan, cuma aku ja baqu tau. so what? bekpi leerrr.. tak kiqa nak bagitau jugak. haha. so meh arr layan lagu ni sesama aku. kehkeh.




Colbie Caillat antara artis hollywood yang aku minat sangat dengan suara dia. hampa boleh search u tube untuk lagu lagu dia hat lain. memang semua nya best best. :)


fiona ni plak aku tak kenai pun dia ni sapa. haha.. tapi lagu dia hat ni comel ja, so aku suka la.aku pun dengaq lagu ni dari salah satu blog yang aku follow.haha


sama la dua oqang artis indon ni.aku tak kenai pun. kebetulan ja jumpa lagu ni.lagi satu video ni memang sweet di samping lirik nya betoi betoi simple plus mendalam maksudnya.kehkehkeh


selamat mendengaq yaa kawang kawang.. sekali sekala menjadi santapan halwa telinga kita tak salah kan. hehe..


Counselor to be..

2 comments:

  1. ya la... tiga2 best.. tq share.. tp yg terharu~ lagu nombo 2... baru saya tau tajuk dia~~ lama dah dengaq! tq2!! (T_T)

    ReplyDelete