Tuesday, 18 December 2012

Hari Busuk Sedunia

Assalammualaikum wbt..

Cek nak habaq haqini kolej cek serta kawasan bumi tanjung malim yang 'indah' ini telah mengalami ketiadaan bekalan ayaq yang sangat kronik lah hendaknya. kalau nak diikutkan memang la tak kronik sebab semalam baqu bermula, tetapi alahai bangang tahap dewa ni nyer pun, tiada notis awai diberikan! ok fine, thats good way to kill us okeh?

Busyuukkknyerr lah pun aku harini sebabnya aku dapat menimba sebaldi ayaq sahaja, tu pun aku simpan untuk ambik wuduk smpai ke isyak malam kekgi. memang saya sedang busuk sekarang, kalian ada masalah? grrr.. maalam stg ada kelas pulak..uwwaaaa.. macam mana ni? sobs sobs sobs.. kena pakai perfume bebanyak lah gitu.. wuuu. tolong lah bg cepat sikit muncui ayaq tu.. betapa penting nya ayaq dalam hidup.penting lagi daqi tak dak tenet!



Counselor to be..

2 comments:

  1. eheh, samelah kita.. eyqa dapat timba sebaldi jew air...hehehehe

    ReplyDelete