Friday, 21 December 2012

gumbira! gumbira!

Assalammualaikum wbt..

yeaahh memang saya sangat gumbira hari ini. kerana apa? kerana dah sampai syurga ku lerr.. hehe.dah smpai umah wehh.. tak tau nak kabo guane tapi hati ambo ni memang gumbira sangat..**aku pun xtau loghat  apa aku guna.. fuhh macam-macam dugaan la nak balik ni pon, last minit pulak tu. tapi Alhamdulillah, berkat doa, tambah plak aku yang cool tahap cipan ni, haaa semuanya beres bohh..

semalam teqa nak balik tu pon ada lagi saja halangannya.sepatutnya aku dengan nani present modul haqini dalam kelas pukul 10.30 am. tetiba lect aku mesej bgtau kelas terpaksa tunda pukul 2..hah? mana boleh.. train aku pukul 4.25. tak sempat weh nak ligan bus ke sana ke maqi. fening aku fening. last2 lect cakap awalkan dalam pukul 1.30. aku pun kalot kalot balik kolej kemas barang, lepas tu pkul 1.30 keluaq angkut beg beg sekali nek bus ke kelas.*malu weh malu..

Takuittnya lah aku masa nak jalankan modul tuh.ketaq satu badan. sample modul pon boleh hilang ke mana ntah, lect gua muka dah lain. tp last2 dia cakap ha xpa la, bg kertas kosong dulu nak komeng..eii tequk gila aku qasa keadaan aku semalam. nak balik punya pasai hoii.. so duk pung pang pung pang, habehh jugak modul aku.beress! hehehe.. jom tengok cikit keadaan semasa aku mengendalikan modul dengan kanak-kanak ribena ini..

kawan aku cakap aku pakai baju besaq,selekeh ja aku semalam.haha.tapi tu baju msa
aku form2 kot weh. mungkin baju tu makin mmbesaq mana tau kan?


masa ni aku tak toqah **tak tentu arah. haha..boleh pi buat2 kemas meja.
ppfftttt


bagus kawang-kawang aku sporting bg kerjasam.lap u oll


=)

lepas aku habih, nani plak kena present modul dia. habeh dalam 3.40 jugak la..nak habaq kata dipermudahkan urusan ni, lect gua yang comel mengofferkan diri beliau menghantar gua dan kawan-kawan ke ktm. hewhewhew.. jimat duit dan masa.hewhewhew.. kan kan... ada manisnya jugak hari aku untuk semalam.so sampai ja ke ktm, tunggu tunggu, pastu ada sorang pelancong sepanyol nak ambik gmbaq aku, nani dengan nisah.wahaha..terabuq jugak la speking pong, jnji dia pham sudah. banyak cakap betoi wanita ini.. tapi best..sebab dia pun cikgu jugak,ckgu muzik.hahaha.



sembang punya sembang lupa tnya nama.. *muka belemooihhnyerr


baguiihh minah sepanyol ni.

so semalam aku selamat mendarat ke tanah tumpah darahku lebih kurang jam 9 malam la, lpas tu family kak aku bawak pi makan makan dulu, memang sedap sgt la main dengan pequt lapaq tak hingat. sampai ja umah dpt tengok muka sofia *anak sedara aku yang paling latest, memang hilang penat semua hoii...disebabkan penat aku tidoq awai lerr smlam. bangun haqi ni dia punya semangat tuh lain macam.tak tau pasai pa.ni lah dinamakan rumahku syurgaku.heewww.. sampai ketemu lagi dong.mmuaahh!


Counselor to be..

No comments:

Post a Comment